Zamieszczone przez Jacomelli
[O2] Dywaniki tekstylne i jakieś "wkręty"
Zwiń
X
-
Gość
[O2] Dywaniki tekstylne i jakieś "wkręty"
Tagi: Brak
-
namo
[O2] Dywaniki tekstylne i jakieś "wkręty"
Kupiłem w ASO oryginalne dywaniki tekstylne. W każdym z czterech dywaników są dwie dziury w tylnej części. Z przodu ok bo wystają mi pod fotelem takie dwa bolce na które przyszły te dziury. Jednak tylne dywaniki maja po dwie dziury a w podłodze nie z tyłu nie ma tych bolców.
W zestawie z dywanikami jest osiem takich bolców. Wkręcając je w podłogę tak aby weszły w dziury dywaników jakoś tak nie trzymają się. Chcąc wypiąć z nich dywanik podnosi się poszycie podłogi. Robiłem to delikatnie i udało się dywanik odczepić. Z tych bolców z przodu ściąga się wygodnie dywaniki. Może źle te śruby wkręciłem? Doradźcie!
-
namo
-
-
namo, ja juz u siebie miałem zarówno Ori Aso Skoda a teraz mam zamienniki kupione u nas na forum.
generalnie oba zestawy trzymają jak przybite na kołkach które były /są w aucie od nowości.
moze masz jakoś źle dopasowane albo nie od kompletu.
może na jakim zlocie poproś kogoś i sprawdź dywaniki w innym aucie.
zwróć uwage czy te kołki które masz z przodu maja przy podstawie jakiś zwężenie którego nie ma w tych kołkach od nowego kompletu.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
namo, kołki przytrzymujące dywaniki wkręcane są w wykładzinę podłogi. Z przodu ma to sens, bo dywaniki lubią się przesuwać. Natomiast z tyłu dywaniki tak dokładnie przylegają do wgłębień podłogi i nie mają możliwości się przesuwania, że nie ma sensu dodatkowo dziurawić wykładziny. Wiem, że wiele osób rezygnuje z tylnych kołków. Mi też je odradzono i z nich zrezygnowałem. Choć na upartego również z tyłu można je wkręcić w wykładzinę. Tylne dywaniki przecież też mają stosowne otwory na kołki.Załączone pliki
Komentarz
-
-
namo
Moje wyglądają mniej więcej tak:
W czterech dywanikach po dwie dziury. Na przód to norma, bolce były fabrycznie i z pewnością po to bo z przodu dywaniki lubią się przesuwać.
Tylko na co te kołki do tyłu? Uciąłem więc z bolców gwint i zaślepiłem dziury w tylnych dywanikach.
P.S.
Fajny sklep znalazłem http://milotec.kiev.ua/
Komentarz
-
Ja po zakupie or.gumowców też dostałem kołeczki w gratisie,a w mojej octavce nie było ich od początku, więc położyłem dywanik, delikatnie napunktowałem bitem miejsce gdzie ma być kołek i bez większych problemów wkręciły się i trzymają się jakby były od samego początku...być może źle je wkręcałeś...ale widzę,że chyba już sam inaczej "problem" rozwiązałeś :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Ja mam seryjnie kołki zarówno z przodu jak i z tyłu - tak przyjechało auto z fabryki. Co więcej moje kołki mają jeszcze blokady - góre kołka jest obracana i po włozeniu dywanika zamyka się ja poprzez jej obrócenie. Nie wiem może dlatego, że to wersja elegance ?
Ale i dziury w moich dywanikach - mam oryginalne welurowe - wygladają troche inaczej niż na tych z powyższego zdjęcia.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
W mojej elegantce kołki seryjne są tylko z przodu. Z tyłu księgowy widać uznał je za zbędne :szeroki_usmiechDoświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rumcajs_krJa po zakupie or.gumowców też dostałem kołeczki w gratisie,a w mojej octavce nie było ich od początku, więc położyłem dywanik, delikatnie napunktowałem bitem miejsce gdzie ma być kołek i bez większych problemów wkręciły się i trzymają się jakby były od samego początku...być może źle je wkręcałeś...ale widzę,że chyba już sam inaczej "problem" rozwiązałeś :szeroki_usmiechBył: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
Komentarz